DAG 6

Mina rädslor... Ja, dom är många och lustiga. Som ormar, krokodiler, hajar, maskar och sniglar. Jag kan knappt bada då jag är rädd för ormar, krokodiler och hajar i vattnet. Jag själv vet att det är omöjligt för framförallt hajar och krokodiler att finnas i svenska sjöar, hav och badhus. Men ändå kan jag inte låta bli att alltid tänka att jag snart möter på en haj i basängen i badhuset. Haha, helt sjukt men sant. Så jag kan absolut inte vara själv i djupt vatten utan att någon är med mig. Fatta då hur hårt hjärtat slår när jag ska i en sjö som är mörk och där man inte ser botten. Men ändå ska jag skrämma upp mig själv genom att kolla på läskiga haj & krokodil filmer... Jag blir på riktigt rädd och känner hjärtat slå bara av att kolla bilder på hajar. Nått seriöst fel med mig och hajar. Men om vi inte pratar om alla läskiga djur jag är rädd för, så har jag blivit sjukt höjdrädd under senaste åren. Jag blir nervös bara av att gå över broar som inte alls är så jätte höga. Mörker och spöken kan också vara riktigt läskigt ibland, även om jag tycker att spöken är riktigt intressanta ting. Jag tror verkligen på att ''spöken'' finns då jag både varit med om saker, hört från folk osv. Min rädsla är att behöva se ett. Fatta hur galet läskigt det skulle vara mitt i mörka natten! Fast min största rädsla är att det skulle hända något med min familj & närmaste.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback