DAG 7

Eftersom jag missade dag 7 igår, så får ni den idag!
När jag var lite var jag jobbig, konstig & hade en svamfrisyr. Likadant som idag, så gillade jag att träna och hålla igång! Jag var alltid med på skol os och vann nästintill alltid guld i alla grenar jag var med i! Jag var även med i NT knatet (en springtävling) och fick pokal två år i rad. Så jag ha fullt av medaljer och pokaler hemma från när jag var yngre. Jag var inte lika blyg förr som jag är idag. Min storasyster, som jag alltid lekte med, lurade oftast på mig saker som jag sjävlklart gick med på. Som att klättra upp på klätterställnings taket så att det slutade med att pappa fick klättra upp och hämta mig. Jag tycker själv att jag var lite pojkaktig i sättet. Jag sprang runt på skolgården och körde jaga och spelade fotboll med pojkarna på rasterna. Jag lekte även oftast med killar, både under dagistiden och på lågstadiet. Jag kommer även ihåg en och samma dröm som jag säkert drömde om fyra gånger när jag var yngre. Den drömen döpte jag då till åskmonstret på grund av att den innehåll åska och ett läskigt monster. Logiskt, va? Haha. Men det är väl vad jag kan berätta om när jag var mindre. Ni får nöja er med detta.
 
Haha ni kan nog räkna ut vem jag är på dagis bilden! Haha. Det blev inte dom bästa bilderna. Men detta var vad jag fick tag på nu.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback