DAG 8

Mina dåliga sidor. Nu för tiden så är jag arg nästintill hela tiden. Speciellt när jag är hemma, då är jag arg på allt och alla. Haha. Jag kan också vara lite för ambitiös ibland. Ska jag göra något, så ska jag vara bäst på det. Jag pluggar stenhårt för att få det bästa betyget så att jag nästan pluggar lite för mycket ibland. Och får jag inte det betyget jag förväntat mig så är det bara skit. Själv tycker jag också att jag pratar lite för mycket. Då jag är med nära vänner så babblar jag på non stop. Någon som inte känner mig kan nog inte tro att jag är så pratig utav mig då jag är rätt så blyg mot folk jag inte känner.  Jag har också en förmåga att vara bitchig enligt mina vänner och de i klassen. Fast såklart är det inte menat att vara bitchigt, och mina vänner tar inte illa upp. Jag pratar oftast så fort att ingen hör vad jag säger. När framförallt mina familjemedlemar frågar om jag kan upprepa det jag sagt så blir jag bara sur och vägrar säga om det jag sagt. Okej, jag kanske är lite bitching ändå haha.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback