hanging out

Hej! Har inte bloggat så mycket under de senaste dagarna, men har inte suttit vid datorn alls.
Men i fredags drog jag till mamma då vi köpte en hamster till mina småsyskon. Håkan. Haha, snyggaste namnet på en hamster. Sedan på lördagen spelade vi match mot IFK Norrköping. Vi spelade inte bra alls vilket ledde till att vi förlorade med 3-1. Jag har även riktigt ont i min vänstra fot som är riktigt svullen från matchen. Jag skulle fånga bollen, men fastnade på något konstigt vis i marken så att det knakade till i foten. Läskigt. Och riktgit smart då vi har match imorgon mot serie ledarna.. matchen man verkligen måste ge allt på. Jag får försöka det bästa jag kan! Men efter matchen gick jag på en riktigt lång promenad med mamma och lillasyster. Runt 8-9km eftersom vi gick till en pizzeria längre bort för att köpa kycklingssallad. Lördagskvällen spenderade jag sen med Ejlitz, Binta, Jocke och Jesper. Vi badade först vid bönern, sedan cyklade vi runt och hade det riktigt kul! Idag blev det näst intill likadant som igår. Jag var iväg till bönern med Ejlitz, Binta, Jocke, Jesper, Alex, Leon och John. Mycket kul det också. Vi cyklade också runt lite och var bland annat i slåttsparken vid lekparken och gungade i den stora gungan så vi mådde illa. Mår fortfarande illa, fy. Aldrig mer. Blä. Innan det var jag på Najen med Binta, Ejlitz, Jocke och Jesper eftersom Binta skulle dömma småtjejerna.
Nu sitter jag och syster o tjockar oss med digestive kex och nutella.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback