little by little

Godkväll folket! Kom precis ned i mitt rum efter att suttit i vardagsrummet och kollat på fotboll. Brasilien - Mexiko. Spännande. Imorse, efter att Ejlitz och Binta dragit hem så tog jag en promenad till Najen och tillbaka. Efter det blev det att dra till Aktiv för att gå på ett bål & balans pass. Eftersom jag har ont i foten och att det är match imorgon, får jag inte träna så hårt vilket är tråkigt. Men bäst att vara hel och spara all energi till matchen. Man blir ju också tusen gånger mer taggad på att spela match när man kollar fotboll på tv:n. Blev ett rätt så kort inlägg idag, men har faktiskt inte mycket mer att skriva. Ha en bra kväll! :)
Ska även klaga lite i detta inlägg. Jag stör mig riktigt mycket på folk som lägger ut bilder på bland annat Ask.fm där det står att de ska bedöma utseendet på de som gillar. Jag själv skulle aldrig kunna lägga ut något sådant och sedan bedömma någons utseende. Aldrig. Många som lägger ut sånt är oftast ute efter likes, men jag tycker inte att man ska bedömma någons utseende sådär. Även dumt av de som gillar sådanna statusar/inlägg eller vad jag ska kalla det. Såklar, det är säkert kul att få höra att någon tycker man är fin/söt/snygg. Men inte lika kul att få höra motsattsen. Inte sant? Förstår mig även inte på folk som faktiskt kan ge någon det lägsta betyget. Nej till detta.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback