now

Hej folket! Känner att jag typ alltid påpekar vädret i början av mina inlägg, haha. Men måste bara säga att vädret är ju helt underbart! Fatta vad skönt med sommarlov om två dagar med detta väder. 
Har nyligen ätit lite och var innan det på sista sånglektionen för sommaren. Ska senare ut och springa en tur med pappa. Det är så himla varmt nu, så vi väntar tills det svalnar lite mot kvällen. 
Igår hade vi hemma match mot Borens. Vi vann med 2-0 efter en seg match. Gjorde själv ett mål. Men fick jätte kramp i båda mina vader under matchen. Det krampade så att jag inte kunde springa, så fick byta av en liten stund. Hörde att kramperna kunde bero på att det bar brist med salt i kroppen på grund av att man svettades, sprang och så. Det var ju så sjukt varmt på matchen. Men jag vet inte riktigt.
I morgon har vi klassdag då vi ska vara på Mäseln och göra lite kul aktiviteter och grilla. Lär bli skoj!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback