take me along

Hej! Idag lär det väl bli en rätt så seg dag då jag inte får träna. Eftersom vi har cup imorgon så är det bäst att ge allt då. Jag måste även äta kolhydrater då jag springer så väldans mycket på matcherna, det behövs redan några dagar innan match. Pappa tvingar mig ta ett uppehåll från mina löften med att godis och sånt. Inte för att jag ska vräka i mig massor med godis, men något sådant kan behövas när man ska spela flera matcher om dagen i tre dagar. Men nog om cupen. I morse vaknade jag redan vid nio då jag gick och la mig tidigt igår kväll. Under fotbollsträningen igår var jag på väg att få migrän. Det är i alla fall vad skolsystern sagt till mig att det var när jag var hos henne för länge sedan. Jag fick svårt att se och det blir ritkigt konstigt och jobbigt i ögonen. Men som tur var så hade vi tabletter där, så efter ett tag blev det bra med ögonen igen. Men efter fotbollen fick jag ont i huvudet och jag gick lag mig nästan direkt när jag kom hem. Som tur så sker sådanna saker typ en gång om året för mig eller nått. Så eftersom jag var uppe tidigt i morse, tog jag ut Snobben på en promenad och sen så blev det till att sola lite. Pappa köpte även hem jordbubbar, så har moffat i mig lite jordbuggar också. Jag försöker också ta ett beslut. ÖFF håller i ett positions läger från den 28de till 30de Juli då man lär sig mer om sin position. Jag måste ha ett svar till på söndag, men jag är rätt så säker att jag går på det! We'll see.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback