the map that leads to you

Goddagens! Kom för en stund hem från gymmet. Följde med pappa och körde hans schema, så vi gick på bandet i 40 minuter för förbränning och sedan körde vi bröst och lite mage. Resten av sommarlovet ska jag ta tag i träningen bättre och äta mer hälososamt. Nu, första veckan av lovet, har jag tagit det lite chill och ätit lite onyttigare. Känner att det har varit okej då det är första veckan på lovet och man ska njut lite. Men nu är det andra veckan och nu är det slut med det, jag hade ju bestämde att äta glass på sommarlovet men nu har jag ändrat lite. Jag ska inte äta någon glass på sommarlovet mer. Lite tråkigt lär det kanske bli, men man måste ju jobba om man vill nå sina mål. Jag har bestämt att innan skolan börjar så ska jag nå någonting, så jag har skaffat mig en nedräkning. Jag har smyckat min mobil med lite insperation! Jag är inte ute efter att bli pinnsmal. Jag vill ha en tränad snygg kropp! It's time to be healthy
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback