Too bad you missed out on the way that I drive it

Dagens alla! Äntligen är det soligt och varmt ute igen. De har ju varit så grått och regnigt dom senaste dagarna. Så blev att vara ute en hel del idag. Jag var bland annat på Najen för att kolla på när min bror spelade match. Så blev att vara där ute ett tag. Sedan drog vi hem och jag solade en stund. Efter det drog jag ned till gymmet för att träna lite.
Igår då vi igentligen skulle haft match, var jag på kalas. Min mammas kompis hade lite födelsedagsfirande som vi var bjuda på. Sedan på kvällen blev det att Skypa med Binta och Ejlitz. Vi höll på med lite allt möjligt. Så gick och la mig lite senare än vad jag brukar göra. Men vi hade kul.
I morgon så blir det att spela matchen som vi skulle spelat igår. Trist att den är på våran träningstid då jag skulle föredragit att både ha träning och spela match kanske någon annan dag under veckan. Men men. Det blir kul med lite match. Det är även skola i morgon. Endast tre skoldagar kvar, sedan blir det avslutning på torsdag. Super skönt! Inga läxor och inget stress på flera veckor. Underbart.
Snobben får stå för bilden idag :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback