Why you gotta be so mean?

Godkväll! Det har varit riktigt skönt med ledigt idag. Så denna lediga dag gick åt till lite shopping i Norrköping. Vi åkte framförallt in dit för att köpa nya fotbollskor då mina gamla verkligen blivit utslitna och trasiga. Annars köpte jag ett par Nike träningsshorts, en Nike träningströja, lite smycken och en klänning som jag inte vet om jag ska ha på skolavslutningen eller inte. Svårt val.. Men jag har några dagar på mig att tänka på det. Imorgon skulle vi igentligen ha spelat match, och jag var SUPER taggad på att spela. Men för endast någon timme sedan fick vi reda på att matchen är inställd. Sjukt tråkigt. Får väl bli att träna på gymmet då istället. Igår hade jag fotbollsträning men annars hände det inte så mycket mer.
Jag älskar verkligen shortsen jag köpte!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback