att nå målen

Förut idag tänkte jag på träning. Jag kände verkligen att jag ville dra och träna, men det är ju inte bra att träna med förklydning. Och då kom jag även att tänka på att jag själv inte ser någon speciellt skillnad på min kropp när jag tränat. Såklart har jag säkert byggt upp massor med bra muskler på insidan, men inget som riktigt syns på utsidan. Och vad jag hört så går det inte att träna massor men inte bry sig riktigt om vad man äter, eller inte träna alls men äta nyttigt och bra. Lite av båda behövs, träning och bra mat. Jag försöker äta så nyttigt som möjligt och det fungerar riktigt bra vissa gånger, men ibland så går det inte alls bra. Jag äter inte godis och sånt då jag slutat äta det, men kakor och fika bland annat. Så för att komma ett steg ännu närmare mina mål har jag bestämt att jag bland annat ska sluta äta fika och naturgodis. Tro mig, har jag bestämt mig för att sluta med något, då gör jag verkligen det. Ska även försöka välja nyttigare alternativ av mat. Så som mörkt bröd istället för vitt bröd osv. Såklart så tycker jag först och främst att träning är till för att man ska må bra. Vikten är bara en siffta, man ska känna att man mår bra själv! Men det blir ju roligare då man ser att träningen ger resultat på kroppen där man vill att det ska synas :) LET'S WORK OUT ♥
 
 
 


Vill bara påpeka att vissa ljusa bröd kan faktiskt vara bättre än mörkt, kolla på ingredienser och varav sockerarter, det ska vara under 5, för att vara bra :)

Svar: Tack så mycket för tipset! :)
Nora Nordgren

2014-03-25 | 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback