But first, let me take a #selfie

Godmorgon! Visst blir man glad när solen skiner ute? Känns verkligen att våren typ är här. Fast det varar ju inte så länge till då jag hört att det snart ska snöa igen. Fy! Jag har blivit riktigt trött på snö.
Har ingen aning varför jag bloggar nu då jag precis vaknat och inte har så mycket att berätta om. Fast vi har ju match senare mot pojkar 01 i Torstorp. Lär bli riktigt skoj! Det fina vädret gör det också mycket roligare att köra ute då. Sålänge, medans jag väntar på matchen, blir det väl att göra lite läxor. Japp.
Just saying, jag har inte fått en kommentar på ett halvår! Det tar typ två sekunder av ditt liv att slänga in en kommentar om vad som helst. Det är väl inte så himla farligt? ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback