concentrate on the things that are making you smile

Hej vänner ♥ Sitter nu och försöker skriva lite på min no läxa. Går väl riktigt okej. Kommer bara inte på vad jag ska skriva mer, så bloggar lite fort istället. Men min dag idag har varit som vanligt. Skoldagen som vanligt, läxläsningen som vanligt och sen hem.. som vanligt. Men när jag kom hem så blev det att byta om till träningskläder och sedan följa med Elin till Najen. Hon skulle beställa en Torstorps dress & fotbolls träningskläder. Där var jag igår och beställde kläder, men jag gjorde henne sällskap. Vi skulle också vidare till gymmet sen, så kunde ju lika gärna följa med. På gymmet sen gick vi på ett mage-rygg pass, sedan mötte jag Jocke där och gick på ett pass Puls Gympa med honom. Har inte tränat på hela veckan då jag varit förkyld. Men nu börjar det gå över vilket är underbart då jag kan träna igen. Yes! Igår skulle det ha varit fotbollsträning, men istället pratade Sofia kost med oss. Vi har ju haft fysträningar tillsammans med Sofia tre onsdagar nu. Men igår avlsutade vi det hela med kost. Har varit riktigt kul att träna med henne, hon är super bra och super duktig!
Imorgon är det den bästa dagen på veckan, fredag. Man kan liksom inte vara sur på en fredag! Man vaknar på morgonen och vet att det är sista skoldagen på veckan, sen har man ledigt! Ett plus är ju att jag har gympa precis på morgonen. Det gör det hela flera gånger bättre :) Wonderful.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback