Domarkurss

Hej! What's going on? Själv har jag precis pluggat klart på mina läxor vilket är skönt.
Min dag idag har jag spenderat på Najen tillsammans med de flesta 99or från Torstorp. Vi var på domarkurss och hade det faktiskt riktigt kul och trevligt! Tvekade först lite på det och tyckte det skule bli långtråkigt att vara på kurssen i åtta timmar, men väl där så var det riktigt kul och tiden seriöst flög iväg! Vi fick lära oss massor med regler och även spela match mot varandra då en av oss samtidigt skulle döma i cirka fem minuter. Där åt vi även pizza och blev bjudna på fika. Skulle vara riktigt kul att få dömma en match åt de små någon gång :)
Efter det har jag inte gjort så mycket annat än att plugga och äta. Som vanligt alltså. Imorgon är det måndag vilket innebär skola och gympa. Me like. Sen efter skolan får vi se vad som händer och sker!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback