En vecka kvar, vänner ♡

Gud så dålig jag varit på att blogga! Men har inte suttit vid datorn på en hel vecka vilket resulterar med att jag inte bloggar. Jag hatar att blogga över mobilen. Plus att jag känner att jag inte hinner sitta så mycket framför datorn. Men får väl bli lite bättre på det ändå :)
Veckan har varit lite speciell. För det första så hade vi lång helg då vi hade studeidag på måndagen. I onsdags var vi iväg med klassen till Norrköping för jobbcirkus och igår så var det öppet hus i skolan! Då skulle min klass ha gympa och matte. Blev seriöst super glad då mina lärare sa att vi skulle ha gympa. Så öppet hus började på kvällen och vi hade riktigt kul med föräldrarna som var med på våran gympalektion. Haha. Annars har det inte hänt så mycket annat. Imorgon blir det säkerligen en utråkig dag men på söndag sedan blir det att spela match mot pojkar 01. Riktigt kul lär det bli! Sedan börjar skolan igen.
Just a reminder att jag fyller 15 om precis en vecka, den 21de. Så glöm inte köpa tårta, presenter och allt till mig, oki!? ;)
Ni får lite blandade bilder!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback