imorgon ♡

Hej! Sitter i soffan och känner bara hur underbart det är att vila benen. Vi hade våran tredje benträning med en PT från aktiv förut. Hon kör verkligen hårt & intensivt med oss, och det tycker jag är riktigt roligt! Man svettas sjukt mycket och tar verkligen ut sig. I love it!
Men förutom det har jag endast varit i skolan plus att jag stannade på läxläsning för att fixa med lite grejer. 
Imorgon ska jag fira min födelsedag. Fyller ju igentligen på fredag, men eftersom pappa ska bort då, kommer alla hit och firar mig imorgon! Sjukt taggad på presenter!! Men riktigt förvånat att jag redan fyller 15 då jag fortfarande känner mig som 11. Så på ett sätt är det riktigt tråkigt att fylla år, då man blir äldre. Men men :)

#love ♡







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback