just fucking dance

Hej! Sitter just nu genomsvett efter att ha sprungit på bandet. Bestämde mig för att springa 40 minuter, och på de minuterna kom jag 6,8km. Skulle kunna springa förevigt bara jag har bra musik i öronen. Tycker det är riktigt kul att springa! Det är också en sån skön känsla när man tränat klart.
Men sitter nu och väntar på att pappa ska bli klar med de sista maskinerna på gymmet, sen ska vi dra hemåt. Hemma sen blir det väl att plugga till en engelska redovisning vi ska ha och lite på franska glosorna. Annars ska jag bara ta det lugnt.
Föresten idag så hade vi dans på gympan och det var hur kul som helst då en danslärare från min dansskola var där och höll i det! Vi lärde oss en hel koreografi till en hel låt. Riktigt riktigt kul! Ville inte att gympalektionen skulle ta slut. Fast i och för sig så vill jag ju aldrig det.. Men sedan när vi kom till skolan igen blev det att göra ett litet uppträdande då våran fritidsledare ville se dansen vi lärt oss. Så tillsammans med Elin, Binta, Ejlitz samt några killar från klassen, dansade vi upp deb i korridoren. Och det var säkert ett tjugotal elever som kollade på. Och när vi var klara så klappade alla händerna. Haha. Förvånat men riktigt kul! :)
Ha en bra helg ♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback