land of opportunity

Hej! Sitter just nu och gör lite läxor och lyssnar på musik. Var förut och handlade med pappa. Vekligen underbart väder utomhus! Så ska ta en promenad till mamma sen där vi ska fixa med lite saker. Sen idag blir det väl bara att ta det lite lugnt. I morgon blir det ingen sovmorgon för mig. Ska på domarkurss tillsammans med mitt lag & pojklaget 99. Där ska vi vara från nio till fem! Riktigt länge håller det på. Men det kanske behövs då vi ska lära oss allt som vi måste kunna för att sedan kunna bli domare och få dömma för de mindre barnen i Torstorp. Skulle vara riktigt kul att få göra det.
Ni får två låtar som jag nyligen lagt till på min Spotify lista :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback