♥ Miley Night ♥

Hej på er! How's it goin? Själv är jag super trött. Antar att det beror på att jag endast sov i fem och en halv timme i natt. Jag var ju iväg till Stockholm igår för att gå på Miley Night tillsammans med Amanda. Verkligen jätte kul! Drog hem innan maten i skolan, fixade mig hemma och sedan drog vi till huvudstaden. Blev att äta min älsklings mat när vi kom dit, wok. Efter några timmar var det dags för Miley Night att börja. Så gick in där tillsammans med massa andra Miley fans. När vi kom in fick vi ta en bild, sedan fick man 'mingla' runt där. Men inte långt efter kom Daniel Paris fram till oss. Daniel var själva värden och det var hur grymt som helst att träffa på honom! Faktiskt så smög vi lite på honom då vi såg honom utanför byggnaden innan det började hihi. Men han kom fram till oss tillsammans med en kameraman från MTV och frågade om vi ville vara med och tävla om konsert biljetter, vilket vi självklart ville. Man var tvungen att sjunga med i en Miley låt, sedan skulle dom välja ut en vinnare. Så jag tog på mig hörlurarna medans Amanda och Daniel valde en låt, det blev Wrecking Ball. Haha, jag sjöng glatt med även om det säkert lät hur hemskt som helst. Men Daniel verkade '''''tycka'''' det var bra då han på skoj tårkade en tår under ögat och sa att jag var bra, han ville sedan ha en kram. How wonderful är han inte!? Skulle göra allt för att ha en sån skön vän som Daniel! Riktigt gullig och rolig! Sedan under kvällen blev både jag och Amanda intrvjuade och fotograferade. Vi kollade även på Miley: The Movement & Miley Cyrus: Unplugged. Sedan fick vi en goodie-bag innan vi gick hem. Den innehöll två Miley affischer, ett eos läppbalsam, Bangerz CD, och lite smått & gott. Kvällen var hur kul som helst! Får hoppas på att något sådant liknande sker igen. Fast just nu är jag mest taggad på att få gå på Mileys konsert i Maj! :D ♥
Ritkigt kul att Daniel gillade mina bilder på oss på Instagram & favoritmarkerade mina tweets :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback