Nöjd för första gången.

Hejsan! Nyfiken på rubriken kanske? Då ska jag berätta för er. Jag har färgat håret för femtielfte gången och det är första gången som jag tycker det blev bra. Mitt hår började gå mot det gröna hållet, men nu köpte jag en mörkbrun hårfärg med lite röd nyans. Så blev faktiskt rätt så nöjd!
Har pluggat lite på franskan nu efter att jag varit på fotbollsträning och färgat håret. Har inte gjort en enda läxa under helget då mina läxor varit hos mamma och hon har varit borta så jag har inte kunnat komma in. Så har lite ont i magen för matten som jag måste göra och känner mig inte sådär jätte sugen på att lösa matte tal nu på kvällen. Men ska snacka med min lärare hur det ligger till och sedan ska jag plugga matten hemma imorgon. Det blir bra. Igår så var jag i stan och handlade kläder och lite annat. Behövdes verkligen då jag inte har några kläder alls typ. Fast det tråkigaste var att jag råkade köpa för små jeans. Döda mig. Jag testade inte jeansen då jag alltid haft samma storlek, men dom måste ha gjort om dom så dom är nu för små.. Jag som var så lycklig att jag hade nya svarta jeans och inte blekta gråa jeans som en gång i tiden var svarta. Men får väl åka in till Norrköping och byta dom någon gång. Får stå ut med mina fula jeans ett tag till.
En sak jag köpte var eos lip balm strawberry (den rosa). Tycker dom är riktigt söta pga av deras runda form. Både jag och Amanda köpte en varsinn och har fått någon slags besatthet att gå och ta på oss det på läpparna 24/7. Riktigt söta, luktar gått och smakar faktiskt ritkigt gått också. Haha. Dom finns att köpa på KICKS för 89:-
Amanda och jag hade faktiskt tänkt att baka en tårta igår eftersom Justin fyllde år. Men vi åkte iväg till stan och höll på, så slutade med att vi blev tårtlösa. Men kanske blir en några-dagar-efter-födelsedagen tårta eller nått? Haha.
 
 
 ni får en riktigt snygg bild på mig och ejlitz då jag inte har någon annan bild.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback