ovanligt

Hej bloggen! För första gången på väldigt länge så är jag faktiskt förkyld. Ont i halsen, snorig och hes. Jag minns faktikt inte senast jag var sjuk eller förkyld? Inte så himla kul då jag igår bestämde mig för att dra ner och träna idag, men för att inte förvärra min förkylning så blir det inget gym för mig idag. Så efter skolan och läxläsningen har jag endast suttit hemma vid datorn, gjort lite läxor, ätit lite, suttit vid datorn igen, ätit lite igen, sen ätit lite igen och igen osv. Så såg min dag ut idag. Inte så himla intressant. Pratade förut med min sånglärare om att byta tid då det blev så stressigt med sång direkt efter skolan. Så har ändrat sången till tisdagar vid halv sju! Så imorgon blir det att sjunga om det nu är möjligt med min ljuva hesa röst. Haha, tror knappast det. Kanske så att jag skippar den om det blir värre. Vad finns det för mening att gå dit om det inte ens går att sjunga? Japp.
Jag har äntligen fått ett svar på vad jag är, jag är celesexual!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback