quit your job

Hej! Har gjort lite läxor och ätit för en stund sedan. Var ju och spelade match mot pojkar 00 tidigare idag. Den matchen slutade inte så himla bra, vi förlorade. Men tycker ändå att vi spelade bra. Längtar tills vi börjar serien och möter tjejer. Kommer bli sjukt kul!
I morgon så börjar skolan och jag har ingen söndagsångest för det. Faktiskt kul att träffa klassen och så är det gympa imorgon. Det är vad som räddar mina måndagar, för måndagar är aldrig kul. Sen vet jag inte vad som sker efter skolan imorgon, drar antagligen och tränar lite och sedan gör läxor. Vad som sen ska ske i veckan vet jag inte riktigt..blir väl en vanlig vecka. Förutom på söndag då vi ska på domarkurs istället för att ha träning.
Ja, det var allt jag hade att skriva :)
 
Hörde denna låten på en film, så sökte upp den och nu spelas den 24/7 i mina lurar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback