Våffeldagen

Hej! Idag blev det ingen sång för mig. Kände att det inte var någon idé att gå dit när man låter som en kråka. Men idag så var det våffeldagen om någon kanske missade det. Så efter skolan och läxläsningen gick jag direkt hem till mormor där resten av familjen var. Där blev vi bjudna på våfflor vilket var riktigt gott. Äter endast våfflor på våffeldagen då jag annars inte är så himla förtjust i våfflor. Men någon gång i bland kan det vara gott. Annars har jag endast pluggat och tagit ett bad. Men snart kommer mamma hem med kina mat till mig och syster. Guuuud så himla gott! Me in heaven asså. Wonderful! Min obsession för mat är stor, och absolut när det gäller kina mat osv. Högst uppe på listan.
bild i repris tråkigt nog.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback