we don't have to be friends, we don't have to be enemies

Hej! Denna dag tar nog priset i världens segaste. Har inte gjort något idag förutom lite läxor. Annars har jag gått runt i pyjamas hela dagen. Och nu är klockan redan åtta, liksom, vad hände med dagen? Jag har inte gjort något alls. Men men. I förrgår firades jag av familjen då jag fyllde år igår. Så fick massor med presenter och åt fika. Riktigt trevligt. Fick bland annat en klocka som jag blev riktigt glad över och ett skrivbord. Även massa småsaker och pengar. Bild på allt kan ni få någon gång då jag orkar. På min riktiga födelsedag, igår, åt jag på Hugos tillsammans med mamma, Amanda och Julie. Och imorgon blir det träningsmatch mot pojkar 00.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback