baby can't you see

Hej! Har egentligen inte mycket att skriva om, men det får bli ett litet inlägg ändå. Idag har inte hänt mycket mer än det vanliga. Jag var iväg på ett tränings pass och sedan på sång. Där bland annat frågade min sång lärare om jag ville vara med och uppträda på en liten mini konsert som ska vara någon gång i Juni på musikskolan. Men jag är allt för blyg för det, känner jag! Jag har redan nekat några andra gånger hon frågat mig.. fast någon gång känner jag att det måste ske. Men vi får se vad som händer. I morgon blir det i alla fall att träna fotboll, så då blir morgondagen rolig. Annars har jag inte mer att berätta för er! Jag har inga bilder alls, så ni får inga bilder.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback