♥ Bangerz Tour 30/5/14 ♥

Hej! Gårdagen var helt fantastisk! Jag såg Miley fucking Cyrus!!!!!! Hur galet är inte det!? Wiho! Hennes konsert var hur jäkla grym som helst och hon är helt fantastisk. Kan inte förklara med ord hur grymt det var. Tänkt att jag sett tjejen som jag satt och kollade på på tvn för åtta år sedan. Liksom, obeskrivlig känsla! Det var riktigt coolt.
Men nu ska jag berätta lite mer om dagen än att bara skriva hur uppspelt jag är. Haha. Men eftersom jag är en av ägarna av MileyRayCyrus.se, så hade TV 4 mailat oss dagen innan konserten och frågat om vi ville vara med i en intervju då Live Nation pratat om oss för dem. Coolt, i know. Men tyvärr så gick inte det vägen tråkigt nog. Men men. Sedan nästa dag så drog vi in till Stockholm. Jag, Amanda, mamma och Tomas. Vi kom dit cirka 7 timmar innan insläppet och vädret var verkligen inte på våran sida. Regnet öste ned och det var super kallt! Så Amanda och jag satt ihop krypta under filtar och paraplyn. Riktigt mysigt faktiskt. Vädret hindrade oss inte att sitta där. Efter ett tag slutade regnet och vi hade det riktigt kul och trevligt med alla Smilers och galna människor som både var i kö och de som bara kom helt random och livade upp oss med lite musik. Haha. Jag & syster köpte oss även en varsin Miley tröja! Men efter sju timmars köande så blev det insläpp och vi kom längst fram vid parkett ståplats. Vi hade de näst bästa platserna då vi inte fick tag på Golden Circle. Men vi såg jätte bra och hade det super kul under konserten! En helt galen sak som skedde under konserten var att jag hade fixat en bild som vi alla skulle hålla upp under konserten (kolla bilden nedan) och Miley sa till en som höll upp den bilden '' I like your sign'' och det är jag som har gjort den bilden!!!!! Jag smått dog. Det var även riktigt kul att det var så många som ville hålla upp bilden ♥ Vi sov sedan på hotell tills idag. Så dagen idag gick åt till shopping. Fick hem lite kläder och lite annat som ni får bild på senare. Amanda & jag träffade även på Linus Svenning på Stadium. Vi var först inte riktigt säkra på om det var han, så vi smått sykade honom. Sedan kollade åt vårat håll och såg att vi kollade massor på honom. Han förstod nog att vi hade svårt att veta om det var han eller inte. Haha. Bilder från konserten får ni i nästa inlägg!
 
Bilden jag gjorde och som Miley verkade gilla. Hähäh. Bilden kom även med på storskärmen under konserten! :) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback