Dagens Hiss #2

 
 
Sommaren är den absoluta bästa årstiden på året! Det är ljust, varmt och man kan inte vara annat än glad då!
Ja, jag är ett Disney Channel freak. Men Disney var så MYCKET bättre förr då de bästa programen sändes. Som Hannah Montana, Magi på Waverly Place, Jonas Brothers,  Sonnys Chans, Rasten osv. Ni ska vet lyckan när jag ser de gamla programen sändas. Såklart, det finns ännu äldre Disney program. Men detta är liksom gamla Disney för mig.
 
Jag verkligen älskar folk som har drömmar och tror på dom. Liksom, visst. Det kanske låter hur sjukt som helst när någon säger att den ska bli världs känd, bli tillsammans med sin störsa idol, bli miljardär, rädda världen eller what so else. Men du har inte en blekaste aning vad den personen faktiskt tänkt och vad den kan göra. Jag blir ritktigt ledsen på folk som kommenterar saker som '' Det är omöjligt'', '' Det kommer aldrig att hända'' eller '' Ska DU?''. Jag har även tänkt att 'Haha, ska hen bli miljardär. Hen kommer ju inte ens få ett jobb' Men sen har jag faktiskt tänkt till att, hur ska jag igentligen veta? Detsamma gäller det när jag själv har drömmar, det kanske känns hopplöst och omöjligt, men man ska aldrig sluta drömma för vem vet vad som sker i framtiden? Dem som nu kanske lever de livet du vill göra, måste ju haft en dröm från början.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback