Gladiatorerna

Tjenare vänner! Vilken fantastiskt underbart skön dag det varit idag!
Det har varit super varmt och solen skinit. Och det var bra då jag tillsammans med mamma, mormor och lillasyster var iväg till Norrköping för att kolla på Superior Race. Där var det massvis med folk som sprang i en bana på 1 mil och på vägen var det massor med hinder. I slutet var det tre gladiatorer från gladiatorerna som skulle hindra dom. Super coola killar. Det var som själva gladiatorerna. Bland annat så var min super coola gympa lärare med och tävla och som vi hejjade på! Haha. Bäst. Efter det drog vi till McDonalds där jag testade på en jordgubb & banan smoothie. Sedan blev det att återvända hemåt och på kvällen då grilla tillsammans med grannarna. Trevligt. Jag bar även shorts ute för första gången i år. Dayum.  Och imorgon blir det match borta mot Vadstena. Så ingen sovmorgon för mig inte. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback