Go ahead, make my day.

Hej! Sitter just nu framför tv:n. Var en riktigt skön dag i skolan då vi endast hade en lektion. Elevens val. För vi var iväg på någon brand grej. Så två brandmän höll i en föreläsning och sedan fick vi släcka lite eld. Blev roligare än jag förväntat mig. Plus att en av brandmännen så riktigt bra ut, hähähä. Blev sen att stanna på läxläsning med lite vänner. Sen drog jag hem, gjorde läxor, gick till sången och nu hamnade jag här. Imorgon är det studiedag vilket är hur underbart som helst! Då har jag tid att plugga på prov & läxor. Vi har även match mot Stångebro imorgon. Är riktigt taggad till den matchen. Dom är riktigt duktiga, men jag tror verkligen vi har chans att ta dom! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback