Got me going crazy

Hej! Känner mig riktigt glad idag. Nu när jag kom hem från skolan insåg jag att jag nästan inte har några läxor alls att göra. Hur skönt som helst! Vi hade no prov idag som jag pluggat på i några veckor nu. Så äntligen var det slut med det!
Sitter just nu och tittar på min favorit kanal, Disney. Sedan ska jag dra mig ner till gymmet för att gå på tränings pass. Kuligt!
Igår var vi iväg till Linköping och körde match mot Stångebro. Matchen slutade 3-1 men vi blev inte sura över det. Vi spelade riktigt bra! Det är bara Stångebro som är så himlans duktiga. Deras passningsspel och bollhantering är hur fin som helst. Så vi gav dom en extra applåd i slutet. Där var även min ÖFF tränare helt random. Så försökte mig till att spela ännu bättre än vanligt, hahah. Har även riktigt riktigt ont på min armbåge efter matchen. Vi spelade nämligen på konstgräs och jag ramlade och gled så att det blev världens brännmärke på armbågen. Fy vad det svider. Men det får man stå ut med. Lite skador här och var. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback