hey you

Jag har inget liv så jag bloggar klockan ett på natten. Ska igentligen sova nu, känner jag. Men ligger istället i sängen och lyssnar på musik i hörlurarna. Kollade nyss på melodifestivalen då Österrike vann..no. Jag har inget emot han/hon som sjöng. Men låten var ju inte ens bra!? Sverige & Danmark var tusen gången bättre. Även Greklands låt som jag redan lyssnat sönder sedan några veckor tillbaks. Gillade även Frankrike och Island haha. 
Idag dömde jag min första match. Gud. Det var sjukt läskigt! Men då jag började döma så flöt det på och var inte läskigt alls. Bara lite osäker. Men antar att jag gjorde det rätt så bra då TIFs & IFKs tränare sa att jag var duktig. I hope you ain't lying to me guys. Fick även lite extra support av Ejlitz & Binta som kom för att kolla när jag dömd :) Efter matchen blev det att dra till gymmet och sedan läxor. Så såg min dag ut idag! Imorgon händer väl inte mycket alls. Får se vad som händer & sker. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback