i will make you smile wider

Hej! Har precis kommit in från att ha spelat lite kubb med familjen. Vi bara fick för oss att spela lite kubb.
Idag har det varit en super dag! Först så åt hela laget tillsammans på Perfect, sedan åkte vi till Najen där vi skulle spela match. Vi mötte Åby och vann med 8-0! Jag själv gjorde typ 4 eller 5 mål och jag gör nästan aldrig mål. Så riktigt glad över det. Vi spelade mycket bättre och snyggare än vad vi vanligtvis gör, så matchen var super rolig! Även fast att det var varmt så att man smått dog, så ville jag inte att matchen skulle ta slut. Men när matchen var slut blev det att dra hem och sola.
Imorgon är det dags för skola igen. Känns helt okej då det snart är slut på skolan, så jag står ut några veckor till faktiskt. Skulle igentligen ha fotbollsträning imorgon, men eftersom alaget spelar så blir det ingen träning. Kanske blir att dra och kolla på deras match istället? :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback