Imorgon gör jag det för första gången.

Hej! Ledsen för att jag inte bloggat på ett tag. Igen. Gud, jag får lägga av. Men har inte tid. Men känner att jag ändå får ta tag i detta & blogga lite ändå! 
Mina dagar jag inte bloggat, så har jag bland annat varit i stan i och shoppat kläder. Bland annat en ny bikini som jag är helt in love med! Sedan har det ju blivit lite träning, fotbollsträningen och matcher. Igår så var jag tillsammans med Elin, Ejlitz, Anna, Wilma, Armend, Joseph och Jesper på o'learlys för att fira Binta som fyllde 15 år! Vi åt, spelade bowling och hade det riktigt riktigt kul! 
Idag har jag varit i skolan. Drog sedan på ett Zumba-Step pass, packade kläder för att åka till pappa, kollade a-lags match och har nu precis pluggat klart. Japp. Och jag är riktigt nervös inför morgon dagen. Jag ska nämligen få döma min första fotbollsmatch imorgon!  Pojkar 04. Så det blir att vara domare. Riktigt kul men nervöst! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback