kill the dj

Klockan är sent. Men har haft fotbollsträning och det blev att göra läxorna efteråt, så fick bli lite sent. Och ändå bloggar jag även fast att jag är klar o kan sova nu... inte vet jag varför? Inte har jag mycket att berätta heller. Men i morgon blir det en extra sång lektion eftersom det inte blir någon sång nästa veckan. Det blir även att ta bild med fotbollslaget. Blir seriöst aldrig fin på sånna bilder.. no no. Värdret idag har även varit super skönt så har solat lite vilket är helt underbart då man blir solbränd och fin. Vill ha sommarlov! Det är jätte få dagar kvar i skolan och jag så excitedddd. Sommar
Haha, tog även hem min återbruks klänning jag hållit på att göra på slöjden i en evighet. Ni får en bild på den. Rikigt snygg, eller hur? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback