morning sun

Godmorgon! Känner att jag inte har så mycket mer att fixa med nu innan skolan, så tar och bloggar lite snabbt då jag inte gjort det på typ två dagar.
Men idag blir det veckans sista skoldag. Det är ledigt på torsdag & fredag. Så idag har alla åttor en dag tillsammans på Grosvad där vi ska köra olika sporter, lekar och sånt. Lär bli riktigt kul! Efter skolan blir det fotbollsträning.
I går hände inte mycket, vara bara iväg och tränade med Elin. Men i måndags var jag, Ejlitz och Binta iväg till Najen för att kolla alags match. Vi gick dit och hem. När vi gick dit var det hur varmt som helst, men när vi kom fram så blev det målnigt och iskallt...sämst. Men vi fick överleva i kylan.
Nu hinner jag inte sitta och skriva så mycket mer! Ha en bra dag :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback