sommar ♡

Hejsan! Det är fredag och det har varit världens super väder idag. Allt är liksom perfekt då. Fredag & fint väder. Känner mig riktigt glad. 
Idag blev det att dra hem och sola direkt efter skolan & sedan blev det att dra till najen för att kolla på a-lags match. Vilken spännande och tjafsig match det var! Det slutade tråkgit nog med en förslut för Trostorp... Men då det stod 1-1 och Torstorp var precis med bollen utanför motståndarnas mål och sköt bollen, flög jag med automatik upp från bänken för att verkligen se om bollen gick in. Men det gjorde den inte. Sen kom jag på mig själv och kollade bak på alla som satt ned. Ett killgäng bakom mig satt och skratta samt ledde åt mig. Haha, gud. Jag bara flög upp från ingenstans... vilken inlevelse. Haha. Men imorgon ska jag nog ta och träna samt sola lite mer. Blir kanske också att dra till Najen igen för att se när Ejlitz dömer sin första match :)
Ha en bra helg ♡
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback