the thing about love

Hej! Det känns som jag hunnit med massor med saker idag och det känns bra! Först så stannade jag på läxläsnign efter skolan. När jag kom hem blev det att sola en stund på grund av det super fina & varma vädret. Fick då för mig att dra mig ut på en springtur. Så jag drog ut och sprang vilket var riktigt skönt. Sedan drog jag på extra sången som var och sen blev det att dra och ta lagbild med fotbollslaget. Haha, jag och syster blev även stoppade av två gående poliser när vi skulle till Bergska där bilden skulle tas. Dom sa snällt åt oss, att jag som blev skjutad, skulle hoppa av. Så det hände en hel del idag. Och nu har jag pluggat klart lite sanbbt på en läxa. Så ska väl alldels snart fixa lite för i morgon då vi har bad med skolan. Me le crying. Och sedan ska jag väl sova.
Mitt golv ser ur sådär på morgonen när jag inte kan välja kläder...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback