arana fucking grande

Hej! Först, innan jag skriver något annat, så vill jag bara berätta hur jäkla excited jag är eftersom jag precis köpt biljetter för att se Ariana fucking Grande!!! Herrejösses, fick panik när jag såg att hennes konsert biljetter till Sverige var släppta! Så ringde mamma sådär sju gånger samt messade henne nonstop tills hon svarade. Så nu blir det konsert den 21 Maj 2015! Så sjukt taggad, you'll never know! ♡
  Idag har jag inte gjort mycket alls. Kom hem från skolan och åkte hem till pappa nästan direkt. Har efter det suttit hemma i myskläder, gjort läxor och kollat på tv. Underbart då det är fredag. Och ännu underbarare är det att veta att det är ledigt på måndag och tisdag också. Is this real life?
  Under helgen blir det till att hitta på lite saker. Imorgon så blir det bio i Norrköping med familjen där vi ska se The Hunger Hames: Mockingjay. Jag tycker riktigt mycket om The Hunger Games och speciellt Jennifer Lawrence som har huvudrollen! Sen på tisdagen blir det ingen fotbollsträning för mig, då De Geer har öppet hus. Det är antagligen skolan jag ska gå på.
  Under veckan som gått har jag gjort det vanliga, gjort läxor och tränat. Jag har även haft, och fortfarande har, en frukstansvärd träningsverk. I tisdags hade vi WOD (workout of the day) på idrotten. Vi skulle göra massor chins, burpees och knäböj. Efter det hade jag elevens val där jag valt kost och träning, så blev mer idiot träning. På kvällen sedan var det fotbollsträning där vi bland annat hade fys. Så höll bokstavligen igång hela tisdagen och det resulterade till en riktigt träningsverk i både armar, ben och rygg. Men träningsverk känns bra då man känner att man gjort något.
  Nu har jag inte mer att skriva. Så ni får ha er en bra fredagskväll! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback