i don't care and it feels so fucking good to say, i swear.

Hej! Idag och imorgon är det ledigt från skolan vilekt är hur skönt som helst. Då har man två hela dagar på sig att sitta med inlämningsuppgifter som måste göras och prov som måste tränas till.
  Har idag endast suttit hela morgonen och skrivit om The Rolling Stones som jag ska hålla en redovisning om på musiken om några veckor. Har inte hunnit med så mycket mer än det nu på morgonen. Tänkte gå ut med Snobben förut, men allt jäkla regn asså.. Hoppas det går över snart! Ska senare idag till gymmet och träna.
  Igår hände inte så jätte mycket, jag gjorde lite läxor och tränade på gymmet. Men i lördags hände det ialla fall lite mer. Först hälsade vi på Julie, min storasyster, som precis flyttat. Så blev att fika och prata lite där. Efter det åkte vi in till Norrköping då vi skulle kolla på Mockingjay. Då vi var inne i stan lite tidigare, så gick vi lite på stan där jag köpte mig en tröja. Filmen var väl rätt så bra. Eftersom det finns part 1 och part 2 av Mockingjay, så var väl part 1 bara en slags mellan film. Det hände inte så mycket saker. Antar att part 2 kommer vara mycket bättre. Fast självklart var den bra! När vi kom hem från bion så hängde jag med pappa ned och träna på gymmet.
  Imorgon ska jag på öppethus på De Geer vilket gör att jag inte kan gå på fotbollstränigen. Så jag får gå på extraträningen vi har på onsdag, då jag ska följa med IFKs flickor 99 på cup på söndag. Japp.
  Ha det goodie!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback