If you could take my pulse right now, it would feel just like a sledgehammer

Godkväll!
  Fredag idag! Skönt. Men skoldagen idag var väl inte så himlans rolig. Vi var som sagt på CNG där det handlade om teknik och vi skulle göra en bana som skulle transportera en blomma. Riktigt segt och långtråkigt då det var himlans svårt att komma på något bra. Men tillslut fick vi till det och den blev väl okej. Senare ska vi få reda på vilka grupper som vann i de fem olika kategorierna som fanns, och jag är riktigt säker på att vi inte är vinnare. Haha. Men eleverna som höll i det hela var riktigt sköna och trevliga. På vägen hem sedan blev det ett oväntat snökring... typ helt dyngsur.
  Efter skolan packade jag för att åka hem till pappa. Direkt efter sedan, drog jag till gymmet och tränade. Har efter det inte gjort något speciellt. Har kollat på tv.
  Imorgon blir det antagligen att åka in till Norrköping då vi ska kolla på Jesper som spelar cup där. Annars har jag inget planerat förutom gymmet och lite läxor.
  Ha en bra helg!!!!! 
Haha, vårt bord såg kaotiskt ut..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback