it's awesome

Goddagens!
Har duschat och ätit lite efter att jag kom hem från Norrköping. Vi spelade match klockan tolv mot Vaxholm. Den slutade med hela 10-0 till oss! Hur awesome! Själv gjorde jag två mål. Det gick mycket bättre att spela för mig idag, även om jag inte tycker att jag körde precis super duper bra. Så känns ändå bra. Även riktigt skönt att få göra mål! 
  Igår blev det lite mys med skräckfilm tillsammans med familjen då det var halloween. Fast behövde ju tråkigt nog lägga mig lite tidigare då jag gick upp vid halv nio i morse.
  Imorgon är det sista matchen. Finalerna. Antar att vi kommer spela om första eller andra plats. Egentligen är det en match till idag, mot Västervik. Men den är jag inte med på då det blir så ont om tid när vi ska på fotbollsgalan här i Finspång i kväll klockan halv sex. Så jag får verkligen hoppas på att tjejerna vinner matchen ikväll!!! Då blir det garanterat en match om första och andra plats imorgon. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback