meltdown

Oj, en hel vecka sedan jag publicerade ett inlägg. Riktigt illa. Nu när jag faktiskt inte haft så mycket läxor och har tid med att blogga, så gör jag inte det..Japp. Jag får väl berätta lite kortfattat om min vecka som gått. Inte för att jag riktigt kommer ihåg så bra vad jag gjort.
 I måndags så antar jag att jag tränade på gymmet, sedan på kvällen kollade jag på fotbollsgalan då självaste kungen var där. Zlatan! Så super grym. På tisdagen tränade jag för första gången med IFK inomhus. Var lite seg i början av träningen, men blev bättre åt slutet. Eftersom Torstorps träning började när IFK träningen slutade, så var vi med och tränade med Torstorp med. Himla roligt! Så blev sammanlagt fyra timmars fotboll i sträck den dagen. På onsdagen och torsdagen tränade jag också på gymmet, inte mycket annat hände. På fredagen sen, igår, så var jag i Linköping och tränade med ÖFF. Det gick så himla bra för mig igår och träningen var så super rolig! Nu känner jag mig riktigt taggad på en till ÖFF träning!!
  Idag blev det ingen sovmorgon då jag, tillsammans med mamma, Binta och hennes mamma, drog in till Norrköping för att gå på gymnasiemessan. Åh gud, vad jag har fått nog av allt detta gymnasieprat. Men fick ju hem lite kataloger och hittade lite intressanta skolor och linjer. Bland annat en linje inom träning där man efter tre år direkt får jobb på ett gym som personlig tränare. Tänkte även på att välja samhäll då man kan läsa ämnen som man komme behöva göra i polis högskola för att ja, bli polis. Väljer jag samhäll, ska det vara i en skola där jag kan lägga till fotbollsträningar två gånger i veckan. Har även tänkt på ett fotbollsgymnasium där man tränar elitfotboll. Men känner då att det blir så himla mycket fotboll, hela tiden! Både på fritiden och under skoltid! Därför tycker jag att det  räcker att välja till fotboll och ha det endast två gånger i veckan. Ja, först måste jag välja linje och det är svårt. Och sen gäller det ju att välja vilken skola! Wish me good luck, guys.
 Det var väl vad som hänt under veckan! Ha en bra helg :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback