one day at a time

Dagens!
  Är hemma tidigt idag då vi fick sluta redan vid elva idag eftersom alla lärare ska ha utvecklingssamtal. Men kom hem lite efter tolv då jag åt i skolan samt umgicks lite med vännerna innan jag begav mig hemåt. Så var en super chill dag i skolan då vi endast hade idrott och slöjd! Gud vad idrott är kul! Speciellt när vi kör bollsporter på lektionenera. Tycker alla bollsporter är kul att spela; fotboll, basket, handboll, innebandy what so else.
   Idag ska jag in till stan vid klockan sex då vi IGEN ska försöka oss till att hitta ett par nya innefotbollsskor. Det blev inte så jätte mycket till uppehåll med fotbollen då vi ska dra igång på tisdagar nu, innomhus.
   Igår hade jag tänkt ta det lite lugnt då jag hade ont i benet. Men jag tycker verkligen dagen blir helt värdelös om jag inte får träna! Så jag drog till gymmet och gick på ett zumba pass. Det gick bra! Vi har också kommit fram till att vi tror att det är en muskelbristing jag har i benet. Så då fick jag nog ingen smäll på benet vilket jag antog då jag trodde det var en lårkaka. En muskelbristning får man bara låta läka om det inte är ett blåmärke eller är svullet, vilket det inte är på mig. Så jag får bara låta det gå över. Vilket det nästan gjort.
  Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl lite läxor.
- Hare gött! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback