something big is happening

Hej! Söndag idag då. Kom hem från Skärblacka för ett tag sedan eftersom min syster körde träningsmatch med IFK dam. Dom mötte såklart Skärblacka. Slutade 6-1 till dom vilket var super!
  Innan vi åkte för att kolla på match, var jag på gymmet och tränade lite. Så åkte direkt från gymmet till Skärblacka. Förutom det så har jag bokstavligen gjort läxor hela dagen. No, musik, engelska och franska. Som vanligt så får man allt på samma gång, prov och skrivuppgifter.
  Imorgon blir det skola och läxor. Ska försöka dra mig till gymmet också. Känns bara som att det är så ont om tid efter skolan när man har läxor som måste göras också.
  Nu ska jag strax äta kvällsmat, titta lite på tv och sedan gå och lägga mig. Japp, ni får ha det bra! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback