vi har allt att vinna

Hej bloggen!
  Kom nyligen hem från gymmet. Gick på två träningspass samt sprang lite på bandet. Jag är rätt så trött i benen just nu! Och jag måste bara påpeka att det snöar! Snacka om att jag blev surprised när jag vaknade i morse och såg att det var helt vitt ute. Jag hade hört att mamma snackat om att det skulle bli snö någon dag. Men det belv ändå en överraskning. Lite roligt med snö, men man lär ju tröttna riktigt fort.
  Skoldagen idag var bara till klockan tolv då det var utvecklingssamtal. Bland annat så hade jag utvecklingssamtal idag. Såklart är jag lika duktig som alltid. Haha. Vid fyra idag skulle jag även ha en extra sånglektion, men självklart så glömde jag bort den och missade den. Pretty smart.
  Jag har typ glömt bort vad jag gjorde igår. Haha, vilket minne man har då. Fick sitta en stund och tänka på vad jag hittade på under gårdagen och kom på att jag var på gymmet och gick på två pass. Sen har jag ingen aning vad jag gjorde resten av dagen!
  I tisdags var jag inne i Norrköping tillsammans med mamma och Amanda. Vi kollade efter innefotbollsskor och hittade äntligen ett varsit par. Hade själv önskat att det fanns lite fler skor, det var faktiskt riktigt dåligt. Väldigt dåligt då innesäsongen börjar nu. Men jag tycker dom jag köpte såg bra ut. Ett par turkosa Nike innefotbollsskor. Efteråt blev det även att äta sallad på Lindahls.
  Imorgon börjar jag klockan nio då vi ska vara på CNG. Där ska vi göra någon teknik sak och jag kan ju inte riktigt medge att jag är så taggad på det. Teknik är inte riktigt min grej. Men vem vet, det kanske är jätte kul!?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback