what are you waiting for?

Godkväll alla!
 Fy tusan vad jag har ont i mitt lår! Under finalmatchen som vi spelade idag, så fällde jag en spelare så det blev frispark. Och när hon ramlade så antar jag att jag fick hennes knä rakt in i låret. Kunde knappt springa efteråt och har även ont nu när jag går och sådär. Men sånt får man ta. Bara lustigt att det inte är något blåmärke eller något?
  Matchen spelade vi klockan tolv idag mot Värnamo. Vi båda lagen har vunnit i våra grupper och skulle spela en sista match för en första och andra plats i hela cupen. Tråkigt nog, 40 sekunder innan avblåsning, så fick Värnamo in ett mål så det slutade 2-1 till dom. Alltså hamnade vi på en andra plats. Det tråkigaste med finalmatchen var att vi egentligen kunde köra så mycket bättre. Men det har sammanlagt varit fyra matcher denna helgen, så såklart är vi trötta. Men jag är nöjd ändå, även om jag själv känner att jag inte spelade så värst bra i någon av matcherna.
  Imorgon är det skolan igen. Det känns som att denna veckan varir super lång! Men det har ju bara varit skönt då lovet känts längre. Gjorde inte något jätte speciellt under lovet, det bestod ju mestades av fotboll. Alla dagar förutom på onsdagen var jag på fotbollsplanen.
  Jag glömde nästan berätta om fotbollsgalan jag var på igår, här i Finspång. Det var riktigt kul och trevligt! Men tråkigt nog så vann inte min Amanda priset i 'årets framsteg', även om jag tycker hon var mest värd det. Nu säger jag det inte bara för att hon är min syster. Av alla nominerade i den kategorien så förtjänade Amanda det mest. Men så blev det visst inte.
  Nu ska jag väl vara uppe ett tag till innan det är dax att sova. Hejdååå!
 På bilden åt vänster är det vi i IFK (oranga) och Lindö (gula)


Toppen bra cup .. Inte illa att bli 2 👍😀

2014-11-02 | 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback