bästa vi ♡

Hej på er! Tar mig tid att blogga nu när jag pluggat klar på mina läxor. Idag har vi spelat våran sista seriematch som även var min och Amandas sista match tillsammans med Torstorps IF. Vi går nu, efter detta, över till Norrköping IFK och forsätter med fotbollen där. Matchen idag slutade 0-0 mot Årvidabergs FF vilket var lite tråkigt. Vi hade flertal chanser på mål men tråkigt nog så gick bollen aldrig in. Eftersom Östria Lambohov låg under oss med endast en poängs skillnad så var det lite nervöst för ett tag. Dom spelade match någon timme efter oss på Lindös hemmaplan. Östria skulle alltså behöva förlora eller komma lika med Lindö för att vi skulle kunna vinna serien. Och vi fick riktigt goda nyheter när vi satt på pizza resturangen tillsammans efter matchen, att Ösrtia Lambohov förlorade mot Lindö. Vi vann serien!!!! Det var riktigt underbart. Nu när jag och min syster byter lag, när vissa kommer att sluta helt och hållet samt alla förändringar som kommer ske i laget, så slutade vi det hela med en serievinst. Något vi aldrig gjort förut! Det vi stävat efter i alla dessa år! En sådan super bra känsla! Det blev massor med tårar idag med. Både efter matchen och på pizzerian. Våra tränare hade köpt pommac som de skakade och sprutade ut över oss efter matchen. Vi spelare hade även planerat en liten present till tränarna samt blommor. Men något som jag och Amanda inte visste, var att våra super söta lagmakamrater köpt en varsin blomma till oss två med. Som ett lycka till, i vårat nya lag. Hur gulligt är inte det? :') Verkligen världens bästa lag! ♡
I morgon så börjar skolan igen och jag måste fixa lite tills dess, så ni får ha det braaa!
 


Ni har kämpat er fram till denna vinst❤️Toppen bra spelat och kul att det slutade med vinst👍jag får önska er all lycka och framgång med era nya utmaningar 😀ni kommer att vara saknade hos Torstorp 💕kram på dig❤️

Svar: Ja vi kämpade verkligen hårt under denna serien, men det lönade sig ju! :) Tack så hemskt mycket. Det är riktigt sorligt att lämna Torstorp efter alla dessa år, men vi får komma och hälsa på ❤
Nora Nordgren

2014-10-05 | 20:12:12

Super fint skrivet

2014-10-05 | 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback