but i still get jealous

Det blir många inlägg om dagen. Det gillar vi! Jag har ju så mycket tid nu när det är lov, då kan jag ju blogga!
  Kom hem från träningen för ett tag sedan. Har endast duchat och ätit kycklingsallad som vi köpte med oss hem. Idag tränade jag med flickor 99 då jag tidigare idag blev tillfrågad att vara med dom och spela cup på fredag, lördag och söndag. IFKs egna cup som dom håller i. Riktigt kul! Så blir en match på fredagen, två på lördagen och på söndagen beror det ju på vart vi ligger i våran grupp. Jätte roligt då jag aldrig spelat någon match med IFK ännu. På lördagen ska jag även på fotbollsgalan som hålls här i Finspång för alla Finspångs lag. Min storasyster, Amanda, har blivit nominerad under katigorien 'årets framsteg'. Så vi får hålla tummarna på att hon vinner priset! Och på lördagen så spelar jag en cup match som slutar precis då galan börjar, så får jag skynda mig hem, fixa mig och sen dra dit. Lite stressigt, men det ska väl gå.
  Imorgon är det egentligen en extra träning med F99 för oss som ska vara med och spela i cupen. Men eftersom jag redan tränat måndag, tisdag och sedan på torsdag nu, så måste jag få vila lite. Det blir ju fullt av fotboll under helgen på cupen också! Det tråkigaste med cupen är att det inte blir något Halloween firande med Elin, Binta och Ejlitz som vi har bestämt under en tid nu. Men vi får väl hitta på något nästa helg istället!
 Nu ska jag sitta vid datorn en stund. Have a good time! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback