chasing the sun

Var nära på att skriva godmorgon men insåg att klockan var ett. Så vi säger hej istället!
Gick upp vid typ elva idag då jag la mig vid ungefär två igår natt. Binta och jag hade riktigt kul då vi satt och skickade massa videos på snapchat. Jag höll mig även uppe eftersom jag inte kunde hjälpa men att go all in när jag lyssnade på låtar från Grease. Har aldrig sett filmen eller tänkt på att lyssna på låtarna. Men jag fick något ryck inatt och kollade på videor samt diggade till musiken. Haha. Allt möjligt kan ske på nätterna.
  Senare idag är det ju fotbollsträning och jag har inte tänkt göra så himla mycket tills dess. Kanske skriva lite mer på min solenergi uppgift på no:n som jag redan skrivit lite på idag. Det är inget jobbigt eller tråkigt arbete, så det gör ju inte så mycket. Faktiskt lite roligt när man hittar bra saker att skriva om!
  Nu ska jag väl hitta på något. Hejdå!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback