fredag is da shit

Hej! Jag ska alldeles snart gå och sova då jag är riktigt super trött. Det är fredag och man har ju gått en hel skolvecka, så inte lustigt.
Efter skolan idag, hann jag endast äta samt vila lite snabbt innan vi åkte in till Mjölby där jag tränade med Östgötalaget. Det bokstavligen öste ned med regn i början av träningen, men det blev bättre senare. Men även fasta att vädret inte var det bästa, så gick set ändå riktigt bra för mig! Jag tycker att övningarna vi gjorde gick bra samt träningsmatchen i slutet. Det som är lite annorlunda för mig är att jag som vanligtvis spelar höger forward, spelar vänster back när jag tränar med Östgötalaget. Men dom tycker att jag är duktig på den positionen, så antagligen så passar det mig bra när jag tränar med dom. Fast jag föredrar nog att spea forward! Jag har faktiskt lätt att spela på alla positioner. Förutom målvakt då, haha.
Efter träningen blev jag tillfrågad av tränarna att spela match med dom på söndag i Örebro samt så fick jag lite beröm. Det känns riktigt skönt och kul då det måste betyda att dom tyckte att jag gjorde bra ifrån mig idag! Efter träningen sen, så drog vi och åt på McDonalds.
Imorgon är det avslutning på Najen. Det blir prisutdelning samt hamburgare och läsk. Det känns som att det var igår vi hade förra årets avslutning! Tiden går så himla fort! Sen blir det att plugga.
Ha det bra!




Du spelade super bra igår på ÖFF träningen..

2014-10-11 | 08:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback